Atık İlaçların Güvenli Bertarafı İçin İş Birliği Protokolünü İmzaladık
Çevreyi ve halk sağlığını korumaya yönelik çalışmalara bir yenisi daha eklenmiştir. Bu kapsamda, 17. Bölge Zonguldak Eczacı Odası ile atık ilaçların toplanması ve çevreye zarar vermeden bertaraf edilmesine yönelik önemli bir iş birliği protokolüne imza atılmıştır.
İmzalanan protokol ile kullanım süresi dolmuş, kullanılmayan veya ihtiyaç fazlası ilaçların kontrollü şekilde toplanması; bu atıkların çevreye zarar vermeden güvenli biçimde bertaraf edilmesi hedeflenmektedir.
Bu iş birliği sayesinde hem halk sağlığını korumak hem de doğaya karışabilecek kimyasal atıkların oluşturacağı çevresel riskleri en aza indirmek amaçlanmaktadır.
Daha temiz, daha sağlıklı ve sürdürülebilir bir Zonguldak için çalışmalar kararlılıkla sürdürülmektedir.
Zonguldak Belediyesi Haberleri
- 26-06-202618:39 Zonguldak Belediye Meclisinin 01.07.2026 Çarşamba Günü Saat 14:00'de Yapacağı Temmuz Ayı Toplantısı Birinci Birleşimine Ait Gündem
- 26-06-202608:16 Aşure Geleneğimizi Hemşehrilerimizle Birlikte Yaşattık
- 22-06-202615:44 Kardeş Şehrimiz Castrop-rauxel'den Belediyemize Ziyaret
- 22-06-202610:49 Orta Kapuz Ve Tersane Plajlarında Sezon Açıldı
- 20-06-202605:38 Başkanımız Tahsin Erdem Personellerimizin Babalar Günü'nü Kutladı
- 20-06-202605:38 Zonguldak Belediyesi Sürdürülebilir Enerji Ve İklim Eylem Planı (secap) Tanıtıldı
- 14-05-202615:41 Kadın Ve Aile Danışma Merkezi'nde Psikolojik Danışmanlık Hizmeti Başlıyor
- 14-05-202614:28 Evde Kuaför Hizmetimizin Başvuruları Başladı
- 11-05-202617:33 Kızlar Plajı Yaz Sezonuna Hazırlanıyor
- 11-05-202610:18 Zonguldak Belediyesi Kitap Fuarı Kapılarını Açtı

