Test

Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ruhunu yaşatmaya devam eden Aydın Büyükşehir Belediyesi, bu yıl da geleneksel aşure ikramını sürdürdü. Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini temenni etti.

Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını belirten vatandaşlar, bu güzel geleneği sürdürdüğü için yetkililere teşekkür etti.

Muhabir: Mustafa Kemal DEMİR

Önceki Haber Başkan Çerçioğlu Didim'de Vatandaşları 'yaza Merhaba Konseri' İle Buluşturdu
Sonraki Haber Aydın Büyükşehir Belediyesi Mobil Halk Ege Et'e Kuşadası'nda Vatandaşlardan Yoğun İlgi

Yorum Yap