Aydın Büyükşehir Belediyesi'nden Vatandaşlara Aşure İkramı
Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ruhunu yaşatmaya devam eden Aydın Büyükşehir Belediyesi, bu yıl da geleneksel aşure ikramını sürdürdü. Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini temenni etti.
Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını belirten vatandaşlar, bu güzel geleneği sürdürdüğü için yetkililere teşekkür etti.
Aydın Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 28-06-202618:57 Aydın Büyükşehir Belediyesi'nden Vatandaşlara Aşure İkramı
- 28-06-202616:29 Aydın Büyükşehir Belediyesi Mobil Halk Ege Et'e Kuşadası'nda Vatandaşlardan Yoğun İlgi
- 27-06-202612:00 Başkan Çerçioğlu Didim'de Vatandaşları 'yaza Merhaba Konseri' İle Buluşturdu
- 27-06-202612:00 Başkan Çerçioğlu Vatandaşları Açık Hava Sineması Etkinlikleri İle Buluşturmaya Devam Ediyor
- 26-06-202608:09 Başkan Çerçioğlu Mobil Ağız Ve Diş Sağlığı Hizmetlerini Çine'de Vatandaşlarla Buluşturdu
- 26-06-202607:57 Başkan Çerçioğlu Vatandaşları Tekstil Park Ve Mimar Sinan Parkı'nın Eşsiz Atmosferinde Açık Hava Sineması İle Buluşturdu
- 26-06-202607:35 Başkan Çerçioğlu'ndan Yeni Bir Proje Daha
- 26-06-202600:58 Başkan Çerçioğlu'ndan Aydın'ın Dört Bir Yanında Eş Zamanlı Ulaşım Çalışması
- 22-06-202615:49 Başkan Çerçioğlu Kentin Dört Bir Yanında Vatandaşları Açık Hava Sineması Etkinlikleri İle Buluşturacak
- 22-06-202614:35 Başkan Çerçioğlu'ndan Aydın'a Bir Ulaşım Yatırımı Daha

