Test

Öğrenci ve eğitim dostu hizmet vizyonu ile gençlerin ve eğitim camiasının güçlü şekilde destekçisi olmayı sürdüren belediye başkanı, mezuniyet töreni vesilesiyle öğrencilerle bir araya gelmeye devam ediyor.

Bu çerçevede Büyükşehir Belediye Başkanı, Nuh Naci Yazgan Üniversitesi (NNYÜ) Diş Hekimliği Fakültesi’nin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni’ne katıldı.

Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Süleyman Çetinsaya Kültür Merkezi’nde düzenlenen ve saygı duruşunda bulunulmasının ardından İstiklal Marşı’nın okunması ile başlayan törene, belediye başkanının yanı sıra Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Fazıl Özsoylu, İl Sağlık Müdürü Mehmet Erşan, öğretim üyeleri ve öğrenciler ile aileleri katıldı.

Mezuniyet töreninde konuşan belediye başkanı, merhum Nuh Naci Yazgan’ı rahmetle anarak, “Nuh Naci Yazgan Vakıf Üniversitemizin gönlümüzdeki yeri farklı. Vakıf üniversiteleri arasında saygın bir yeri olan üniversite. İşte bunu sağlayan burada değerli rektörümüz, hocalarımız, öğrencilerimiz ve siz ailelerimizsiniz. Sizleri tebrik ediyorum, gençlerimizi tebrik ediyorum. Hayırlı hizmetler vermelerini temenni ediyorum” dedi.

Büyükkılıç’tan Derece ile Mezun Olan Öğrencilere Tebrik Hediyesi

Belediye başkanı, mezun öğrencilerin çoğunluğunu kadınların oluşturmasına dikkat çekerek, derece ile mezun olan öğrencileri ayrıca tebrik etti ve birincilikle mezun olan öğrenciye diz üstü bilgisayar, ikincilikle mezun olan öğrenciye tablet, üçüncülük derecesi ile diplomasını alan öğrenciye ise akıllı saat hediye etti.

“Gençlerimizi Çok Seviyoruz”

Gençlere olan sevgilerini dile getiren belediye başkanı, “Yavrularımızı, gençlerimizi çok seviyoruz. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın elinden genç dostu şehir ödülünü alan bir belediye başkanı ağabeyleri olarak onlara; aidiyet duygusu değdiğimiz şehrimizi, kurum ve kuruluşlarımızı sahiplenme duygusu içerisinde fiziki ortamlarını güzelleştirme ve onlara her türlü fırsatı verme adına da üzerimize düşeni yaptığımızı, yapacağımızı ifade etmek istiyorum” diye konuştu.

Belediye başkanı, mezuniyet törenine davetlerinden dolayı okul yönetimine teşekkür ederek, yeni mezun gençlere kariyerlerinde başarılar diledi.

Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Fazıl Özsoylu da mezuniyet törenine teşriflerinden dolayı belediye başkanına teşekkür ederek, mezun öğrencileri ile iftihar ettiklerini söyledi.

Konuşmaların ardından törende yeni mezun diş hekimlerinin ve ailelerinin heyecanını paylaşan belediye başkanı, mezun öğrencilere diplomalarını takdim etti.

Muhabir: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Başkan Büyükkılıç, Tim İlk 1000'e Giren 19 Kayseri Firmasını Tebrik Etti
Sonraki Haber Büyükşehir'den Kayseri Havalimanı Yolunda Aydınlatma Sistemlerine Estetik Dokunuş

Yorum Yap