Başkan Çerçioğlu Didim'de Vatandaşları 'yaza Merhaba Konseri' İle Buluşturdu
Çerçioğlu, kültür ve sanat etkinliklerini kentin dört bir yanında vatandaşlar ile buluşturmaya devam ediyor.
Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’ sürüyor. Nazilli’de gerçekleştirilen ilk etkinliğin ardından konserlerin şimdiki adresi de Didim oldu. Sevilen grup Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde vatandaşlarla buluştu. Yoğun katılımla gerçekleştirilen konserde Kolpa, unutulmaz şarkılarını Didimliler için seslendirdi.
Konsere katılan vatandaşlar, yaz akşamına renk katan etkinlikten dolayı belediye başkanına teşekkür etti.
Yaza Merhaba Konserleri, kent genelinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek. Etkinliklerin bir sonraki durağı 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesinde bulunan Tekstil Park olacak. Konserde sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak. Konser saat 21.30’da başlayacak.
Aydın Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 28-06-202618:57 Aydın Büyükşehir Belediyesi'nden Vatandaşlara Aşure İkramı
- 28-06-202616:29 Aydın Büyükşehir Belediyesi Mobil Halk Ege Et'e Kuşadası'nda Vatandaşlardan Yoğun İlgi
- 27-06-202612:00 Başkan Çerçioğlu Didim'de Vatandaşları 'yaza Merhaba Konseri' İle Buluşturdu
- 27-06-202612:00 Başkan Çerçioğlu Vatandaşları Açık Hava Sineması Etkinlikleri İle Buluşturmaya Devam Ediyor
- 26-06-202608:09 Başkan Çerçioğlu Mobil Ağız Ve Diş Sağlığı Hizmetlerini Çine'de Vatandaşlarla Buluşturdu
- 26-06-202607:57 Başkan Çerçioğlu Vatandaşları Tekstil Park Ve Mimar Sinan Parkı'nın Eşsiz Atmosferinde Açık Hava Sineması İle Buluşturdu
- 26-06-202607:35 Başkan Çerçioğlu'ndan Yeni Bir Proje Daha
- 26-06-202600:58 Başkan Çerçioğlu'ndan Aydın'ın Dört Bir Yanında Eş Zamanlı Ulaşım Çalışması
- 22-06-202615:49 Başkan Çerçioğlu Kentin Dört Bir Yanında Vatandaşları Açık Hava Sineması Etkinlikleri İle Buluşturacak
- 22-06-202614:35 Başkan Çerçioğlu'ndan Aydın'a Bir Ulaşım Yatırımı Daha

