Büyükşehir'den 23 Nisan'da Ücretsiz Toplu Taşıma Hizmeti
Büyükşehir Belediyesine ait toplu taşıma araçları, Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla 23 Nisan Perşembe günü tüm vatandaşlara ücretsiz ulaşım hizmeti verecek.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla anlamlı bir uygulamayı hayata geçiriyor. Bu kapsamda, 23 Nisan Perşembe günü belediyeye ait şehir içi toplu taşıma araçları gün boyunca ücretsiz olarak hizmet verecek. Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan düzenlemeyle birlikte, belediye bünyesindeki otobüsler sadece çocuklara değil, gün boyunca tüm vatandaşlara ücretsiz ulaşım imkânı sunacak. Böylece aileler, çocuklarıyla birlikte şehir genelinde düzenlenecek 23 Nisan etkinliklerine herhangi bir ulaşım ücreti ödemeden katılım sağlayabilecek.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 27-06-202613:28 Büyükşehir'den Alaeddin Özdenören'e Vefa Programı
- 27-06-202613:28 Büyükşehir'den Elbistan'da Zararlılara Karşı Yoğun Mücadele
- 27-06-202612:15 Büyükşehir, Asfalt Mesaisini Gece Gündüz Kesintisiz Sürdürüyor
- 26-06-202618:57 Büyükşehir, Dulkadiroğlu'nda Asfalt Mesaisini Kesintisiz Sürdürüyor
- 26-06-202616:29 Dulkadiroğlu Hacı Murat Caddesi Modern Görünüme Kavuşuyor
- 26-06-202616:29 Büyükşehir'in Aktif Yaşam Merkezi Hayata Dokunuyor
- 26-06-202615:15 Büyükşehir'den Elbistan'daki 15 Mahalle Mezarlığına Kapsamlı Hizmet
- 26-06-202615:15 Afşin Millet Bahçesi Yeni Yüzüyle Hizmete Hazırlanıyor
- 26-06-202608:28 Başkan Görgel, Ak Parti 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na Katıldı
- 26-06-202608:27 Ağustos Fuarı Esnafını Bekliyor; Başvurular Başladı

