Test

Mamak Metrosu'nda Çalışmalar Yerinde İncelendi

Temelinin atılmasının üzerinden bir yıl geçen Mamak Metrosu'nda çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Mamak Belediye Başkanı Veli Gündüz Şahin, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş ile birlikte Metro şantiyesinde incelemelerde bulundu. Çalışmaların planlanandan daha hızlı ilerlediğini belirten Yavaş, hattı seçimden önce tamamlamayı hedeflediklerini ifade etti. Başkan Şahin ise Mamak'ın ulaşım geleceğine yön verecek projede emeği geçen işçilere, mühendislere ve yüklenici firmalara teşekkür etti.

Mamak Belediye Başkanı Veli Gündüz Şahin, yapımı devam eden Dikimevi–Natoyolu Raylı Sistem Uzatma Hattı (Mamak Metrosu) çalışmalarını yerinde inceledi. Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş da inceleme programına katılarak, proje sahasında yürütülen çalışmaları yerinde takip etti.

Ankara Büyükşehir Belediyesi Etüt ve Projeler Dairesi Başkanlığı Raylı Sistemler Şube Müdürlüğü'nde gerçekleştirilen sunumun ardından şantiye alanına geçen heyet, çalışmaların son durumu hakkında teknik ekipten bilgi aldı. Proje kapsamında 8 istasyonun 5'inde yapım çalışmalarının fiilen devam ettiği, hattın birçok noktasında eş zamanlı çalışmaların sürdüğü ifade edildi.

Yavaş: "Seçimden önce tamamlamayı hedefliyoruz"

İncelemeler sırasında basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Mamak Metrosu'nda çalışmaların öngörülen takvimin önünde ilerlediğini belirtti. Şantiyede yoğun bir çalışma yürütüldüğünü ifade eden Yavaş, projenin planlanandan daha erken tamamlanması için tüm ekiplerin koordinasyon içinde çalıştığını vurgulayarak, "Seçimden önceye çekeriz inşallah." dedi.

Başkan Şahin: "Emeği geçen herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum"

İncelemelerin ardından değerlendirmelerde bulunan Başkan Şahin, Mamak Metrosu'nun Mamak'ın ulaşım geleceği açısından büyük önem taşıdığını belirterek projede emeği bulunan tüm kişi ve kurumlara teşekkür etti.

Şahin, "Mamak Metrosu'na emeği geçen başta işçilerimize, çalışanlarımıza, mühendislerimize, Gülermak Firmasına ve yöneticilerine, Yüksel Proje'ye ve yöneticilerine ayrı ayrı teşekkür ediyorum." dedi.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş'a da teşekkür eden Şahin, Mamak'ın uzun yıllardır beklediği raylı sistem yatırımının hayata geçirilmesi noktasında verilen destekten dolayı memnuniyetini dile getirdi.

Toplam 7,46 kilometre uzunluğunda ve 8 istasyondan oluşacak Dikimevi–Natoyolu Raylı Sistem Uzatma Hattı'nın tamamlanmasıyla Mamak, Ankara'nın raylı ulaşım ağına doğrudan bağlanacak. Portal Bölgesi, Natoyolu, Akşemsettin, Cengizhan ve Fahri Korutürk istasyonlarında yapım çalışmaları aralıksız sürerken, projenin Mamak'ın ulaşım altyapısına önemli katkı sağlaması hedefleniyor.

Muhabir: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Mamak Belediyesi Sinek Ve Haşerelere Karşı Sahada
Sonraki Haber Karnelerini Aldılar, Atatürk'ün Huzuruna Çıktılar

Yorum Yap