Mobil Atık Getirme Merkezleri Hizmete Girdi
Çevre dostu uygulamalarını sürdüren belediye, geri dönüşüm çalışmalarını daha erişilebilir hale getirmek amacıyla Mobil Atık Getirme Merkezlerini hizmete sundu.
Yeni uygulama kapsamında mobil merkezler, Valilik Altı ve DemirPark AVM önü olmak üzere iki ayrı noktada vatandaşların kullanımına sunuldu. Vatandaşlar; kağıt, plastik, cam ve metal atıklarını bu noktalara getirerek geri dönüşüm sürecine doğrudan katkı sağlayabilecek.
Çevre bilincinin artırılması ve atıkların kaynağında ayrıştırılmasının teşvik edilmesi amacıyla hayata geçirilen uygulama ile daha temiz ve sürdürülebilir bir kent hedefleniyor.
Belediye, tüm vatandaşları Mobil Atık Getirme Merkezlerinden faydalanarak geri dönüşüm çalışmalarına destek olmaya davet ediyor.
Zonguldak Belediyesi Haberleri
- 26-06-202618:39 Zonguldak Belediye Meclisinin 01.07.2026 Çarşamba Günü Saat 14:00'de Yapacağı Temmuz Ayı Toplantısı Birinci Birleşimine Ait Gündem
- 26-06-202608:16 Aşure Geleneğimizi Hemşehrilerimizle Birlikte Yaşattık
- 22-06-202615:44 Kardeş Şehrimiz Castrop-rauxel'den Belediyemize Ziyaret
- 22-06-202610:49 Orta Kapuz Ve Tersane Plajlarında Sezon Açıldı
- 20-06-202605:38 Başkanımız Tahsin Erdem Personellerimizin Babalar Günü'nü Kutladı
- 20-06-202605:38 Zonguldak Belediyesi Sürdürülebilir Enerji Ve İklim Eylem Planı (secap) Tanıtıldı
- 14-05-202615:41 Kadın Ve Aile Danışma Merkezi'nde Psikolojik Danışmanlık Hizmeti Başlıyor
- 14-05-202614:28 Evde Kuaför Hizmetimizin Başvuruları Başladı
- 11-05-202617:33 Kızlar Plajı Yaz Sezonuna Hazırlanıyor
- 11-05-202610:18 Zonguldak Belediyesi Kitap Fuarı Kapılarını Açtı

