Trafiği Rahatlatacak Yeni Düzenleme
Bingöl Belediyesi, şehir merkezinde yaşanan trafik yoğunluğunu azaltmak, sürüş güvenliğini artırmak ve ulaşımı daha düzenli hale getirmek amacıyla İl Trafik Komisyonu tarafından alınan kararları uygulamaya aldı.
Yapılan düzenlemeler kapsamında şehir merkezindeki dört farklı noktada tek yön uygulamasına geçilirken, yeni trafik akışına ilişkin yönlendirme levhaları ve işaretlemeler de tamamlandı.
DÖRT NOKTADA TRAFİK AKIŞI DEĞİŞTİ
Yeni düzenlemeye göre çarşı merkezinde;
- Hastane Caddesi'nden Selahattin Kaya Caddesi'ne (5. Noter yanı) giriş,
- Hastane Caddesi'nden Melihşah Sokak yönüne (Galeria İş Merkezi istikameti) giriş,
- Evliya Çelebi Sokak'tan ise Hastane Caddesi'ne çıkış sağlanacak.
Kalium AVM çevresinde ise Üniversite Caddesi'nden Çam Sokak'a giriş yapılabilecek, Çam Sokak'tan Üniversite Caddesi yönüne çıkış ise kapatılacak.
KALİUM AVM ÇEVRESİNDE TRAFİK BAŞTAN SONA YENİDEN PLANLANDI
İl Trafik Komisyonu tarafından alınan karar doğrultusunda, Kalium AVM çevresinde yaşanan trafik yoğunluğunu azaltmak amacıyla kapsamlı bir düzenleme gerçekleştirildi.
Bu kapsamda Aydınlık Caddesi Kavşağı ile Akdeniz Caddesi Kavşağı arasında kalan Çam Sokak tek yön olarak düzenlendi. Böylece AVM çevresindeki düzensiz araç hareketlerinin önüne geçilmesi ve kavşaklardaki trafik yükünün azaltılması hedefleniyor.
Düzenleme kapsamında Akdeniz Caddesi'nin Aydınlık Caddesi ile Çam Sokak kavşakları arasında kalan bölümü orta refüj ile ayrılarak çift yönlü kullanıma uygun hale getirilecek.
Yeni trafik akışının sağlıklı şekilde sürdürülebilmesi amacıyla Çam Sokak'ın sağ tarafında, Akdeniz Caddesi'nin ise tek yön uygulamasına göre yolun sol tarafında park yasağı uygulanacak. Böylece yol kenarına yapılan düzensiz parkların neden olduğu daralmalar ortadan kaldırılacak.
AVM otopark giriş ve çıkışları da yeni trafik düzenine uygun şekilde yeniden düzenlenirken, AVM önünde bulunan otobüs durakları kaldırılarak Aydınlık Caddesi üzerinde Akdeniz Caddesi kavşağına yakın noktaya karşılıklı cep durak olarak taşınacak. İki durak arasına ise yayaların güvenli geçişini sağlamak amacıyla yaya geçidi yapılacak.
Ayrıca, AVM kavşağında bulunan taksi durağı tamamen kaldırılacak.
LEVHALANDIRMA TAMAMLANDI
Bingöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından yeni trafik düzenlemesine ilişkin tüm yönlendirme ve uyarı levhaları ilgili güzergâhlara yerleştirildi.
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, sürücülerin yeni trafik düzenine uygun hareket etmelerinin büyük önem taşıdığı belirtilerek, trafik işaret ve yönlendirme levhalarına uyulmasının hem can ve mal güvenliği hem de trafik akışının sağlıklı şekilde sürdürülebilmesi açısından gerekli olduğu ifade edildi.
Açıklamada ayrıca, trafik kurallarına aykırı hareket eden sürücülere yönelik denetim ve idari işlemlerin Emniyet birimlerince sürdürüleceği bildirildi.
Bingöl Belediyesi Haberleri
- 26-06-202620:21 Karne Heyecanı Bingöl Belediyesi Şenliğiyle Taçlandı
- 26-06-202614:11 Bingöl Belediyesi Sosyal Yaşam Merkezi'nde Yaz Kursları
- 26-06-202608:25 Trafiği Rahatlatacak Yeni Düzenleme
- 26-06-202607:58 Karne Sevinci Bingöl'de Şenliğe Dönüşecek
- 26-06-202600:55 Bingöl Belediyesi İlaçlama Çalışmalarına Start Verdi
- 22-06-202616:14 21 Branşta Ücretsiz Yaz Kursu Fırsatı
- 17-06-202616:29 Zabıta Ekiplerinden Dilenci Operasyonu
- 16-06-202615:06 Yaşam Spor Kulübü'nden Türkiye Derecesi
- 09-06-202614:28 Yeni Köprü Projesi İhaleye Çıkıyor
- 06-06-202614:56 Şehir Merkezindeki Çöp Kutuları Yenilendi

