16 Kursiyere Bilgisayar İşletmenliği Sertifikası Verildi

Osmaniye Belediyesi Dijital Gençlik Merkezi’nde açılan 160 saatlik Bilgisayar İşletmenliği Kursu’nu başarıyla tamamlayan 16 kursiyer, düzenlenen törenle sertifikalarını aldı. Osmaniye Belediyesi ile Halk Eğitim Merkezi iş birliğinde gerçekleştirilen eğitim programını tamamlayan kursiyerler, Milli Eğitim Bakanlığı onaylı sertifika almaya hak kazandı. Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü Samet Aybaba Spor Tesisleri’ndeki Dijital Gençlik Merkezi’nde düzenlenen törende kursiyerlere sertifikaları takdim edildi.
Belediye başkan yardımcısı Muazzez Burçin Çalışkan, kursiyerleri tebrik ederek eğitimlerin bireylerin bilgi ve becerilerini geliştirmesine önemli katkı sağladığını söyledi. Kursiyerlerin gösterdiği azim ve gayretten dolayı memnuniyet duyduklarını belirten Çalışkan, yaşam boyu öğrenmenin önemine dikkat çekerek, eğitim faaliyetlerinin devam edeceğini ifade etti.
Kursiyerler ise eğitim programı sayesinde bilgisayar kullanımına ilişkin bilgi ve becerilerini önemli ölçüde geliştirdiklerini belirtti. Sürecin kendileri için oldukça faydalı ve verimli geçtiğini ifade eden kursiyerler, kendilerine bu imkânı sunan Osmaniye Belediyesi’ne ve kurs eğitmenine teşekkür etti. Program, sertifika dağıtımının ardından toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.
Osmaniye Belediyesi Haberleri
- 23-06-202615:31 Osmaniye'de Ulta Maraton İçin Nefesler Tutuldu…
- 22-06-202617:19 16 Kursiyere Bilgisayar İşletmenliği Sertifikası Verildi
- 19-06-202621:31
- 17-06-202617:32 Osmaniye Belediyesi'nden Kıbrıs Gazilerimize Vefa Yolculuğu
- 12-06-202614:56 Lgs Öncesi Sürücülere Sessizlik Çağrısı
- 21-05-202612:03 Genç Kitap Kafe İstiklal Şubesi Hizmete Açıldı
- 16-05-202618:20 Osmaniye Lezzet Festivali'nde Türkiye'nin En Büyük Kazanı İle Toyga Çorbası Dağıtıldı…
- 11-05-202616:42 'adım Adım Anadolu' Projesiyle Osmaniye'nin Lezzetleri Tanıtıldı
- 08-05-202619:45 Aile Yaşam Merkezi'nde Bir Araya Gelen Anneler Doyasıya Eğlendi
- 08-05-202619:45

