Test

Arnavutköy Belediyesi olarak bu yıl geleneksel olarak düzenlediğimiz Sünnet Şöleni’nde 924 evladımızın sünnet sevincine ortak olduk. Taşoluk Yeşil Camii’nde okunan Mevlid-i Şerif ile başlayan programımız, mehteran eşliğinde gerçekleştirdiğimiz kortej yürüyüşü ve Vadi Park’ta düzenlediğimiz renkli etkinliklerle unutulmaz anlara sahne oldu.

Arnavutköy Belediyesi olarak düzenlediğimiz Geleneksel Sünnet Şöleni kapsamında bu yıl 924 çocuğumuzu sünnet organizasyonumuza dahil ettik. Programımız, Taşoluk Yeşil Camii’nde gerçekleştirilen Kur’an-ı Kerim tilaveti ve Mevlid-i Şerif ile başladı. Duaların ardından mehteran takımı eşliğinde düzenlediğimiz kortej yürüyüşüyle çocuklarımız ve ailelerimizle birlikte Vadi Park’a geçtik.

Programımıza belediye başkanı Mustafa Candaroğlu, sünnet olan çocuklarımız, aileleri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Taşoluk Yeşil Camii’nde gerçekleştirilen Mevlid-i Şerif’in ardından mehteran takımı eşliğinde düzenlenen kortej yürüyüşüne katılan belediye başkanı Mustafa Candaroğlu, çocuklarımız ve aileleriyle birlikte Vadi Park’a yürüdü. Şölen alanında çocuklarımızla yakından ilgilenen belediye başkanı, ailelerimizle sohbet ederek sünnet sevincine ortak oldu.

Vadi Park’ta gerçekleştirdiğimiz şenlikte çocuklarımız birbirinden renkli etkinliklerle buluştu. Şişme oyun grupları, sahne gösterileri, çeşitli ikramlar ve sürpriz aktivitelerle bayram havasında geçen organizasyonumuzda çocuklarımız doyasıya eğlenirken ailelerimiz de bu mutluluğa ortak oldu. Arnavutköy Belediyesi olarak sünnet kıyafetlerini hediye ettiğimiz çocuklarımız, kendileri için hazırladığımız bu özel günde unutulmaz anılar biriktirdi.

Candaroğlu: “924 Evladımızın Sevincine Ortak Oluyoruz”

Programda konuşan belediye başkanı Mustafa Candaroğlu, “Bu yıl 924 evladımızın sevincine ortak oluyor, sünnet kıyafetlerini kendilerine hediye ediyoruz. Bizler için en büyük mutluluk, çocuklarımızın bu özel günlerinde ailelerimizin yanında olabilmektir.” dedi.

“Evlatlarımızın Sağlığı En Büyük Önceliğimiz”

Çocukların sağlık ve güvenliğinin her şeyden önce geldiğini vurgulayan belediye başkanı Mustafa Candaroğlu, “En büyük hassasiyetimiz evlatlarımızın sağlığıdır. Tüm cerrahi işlemler alanında uzman hekimler ve deneyimli sağlık personelleri tarafından hijyenik ve güvenli hastane koşullarında gerçekleştirilecek. Temennimiz, bugün yaşadıkları bu mutluluğun ömür boyu unutamayacakları güzel bir hatıra olarak kalmasıdır.” ifadelerini kullandı.

“Dualarla Başlayan Bu Yolculukları Hayırla Devam Etsin”

Konuşmasının sonunda çocuklarımız için temennilerini paylaşan belediye başkanı Mustafa Candaroğlu, “En büyük dileğimiz; bugün sünnet sevinci yaşayan yavrularımızın ahlaklı, vatanını ve milletini seven, ailesine saygılı bireyler olarak yetişmeleridir. Rabbim; askerliklerini, eğitim hayatlarındaki başarılarını, meslek sahibi oldukları günleri ve mürüvvetlerini görmeyi hepimize nasip etsin.” sözleriyle konuşmasını tamamladı.

Arnavutköy Belediyesi olarak geleneksel hale getirdiğimiz Sünnet Şöleni ile bu yıl da 924 çocuğumuzun ve ailelerimizin mutluluğuna ortak olduk. Birlik ve beraberlik duygularını güçlendiren, geleneklerimizi yaşatan ve çocuklarımızın hafızalarında güzel izler bırakan anlamlı bir organizasyonu daha başarıyla gerçekleştirdik.

Muhabir: Dursun BÖLÜK

Önceki Haber Arnavutköy'e 4 Yeni Park, 6 Bin 400 Metrekarelik Yeni Yaşam Alanı Kazandırdık
Sonraki Haber Arnavutköy'ün Mavi Bayraklı Karaburun Sahili, İstanbul'un Yeni Gözdesi

Yorum Yap