Başkan Çetinkaya: 'iyi Tatiller Çocuklar'
Başkan Çetinkaya: "İyi Tatiller Çocuklar"
Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Sevgili çocuklar, tatil sevincinizi paylaşıyor; bu dönemi hem öğrenerek hem de eğlenerek geçirmeniz için hepinizi Yaz Kurslarımıza bekliyorum. Ayrıca 04 Temmuz’da sizler için bir sürprizimiz olacak, bizi takip etmeye devam edin. Sağlıklı, mutlu ve bol keyifli tatiller" dedi.
Karabük Belediyesi Haberleri
- 27-06-202602:25 Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz
- 27-06-202602:25 Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor
- 27-06-202601:11 Başkan Çetinkaya: 'tüm Çiftlerimizin Yuvalarının Huzur Ve Bereketle Dolmasını Temenni Ediyorum'
- 26-06-202614:03 Başkan Çetinkaya: 'iyi Tatiller Çocuklar'
- 26-06-202608:30 Ulaşımda Konfor Ve Güler Yüz Birinci Önceliğimiz
- 26-06-202608:24 Karabük'te Köyler Bilimle Buluşuyor Programı Gerçekleştirildi
- 26-06-202607:38 Başkan Çetinkaya Aydınlıkevler Mahallesini Ziyaret Etti
- 26-06-202607:37 Daha Temiz Bir Karabük İçin İşimizin Başındayız
- 26-06-202607:36 Yiğit Ve Eroğlu'ndan Başkan Çetinkaya'ya Ziyaret
- 26-06-202607:36 Arseven'den Başkan Çetinkaya'ya Ziyaret

