Belediye Ekipleri'nden Park Ve Bahçelerde Yaz Temizliği
Ardahan Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, yoğun sağanak yağışların sonrası kent genelindeki park, bahçe ve yol kenarlarında uzayan çim ve yabani otları temizlemek için hummalı bir çalışma başlattı.

Ardahan’da mevsimsel yağışların ardından hızla büyüyerek çevre kirliliğine ve görüntü kirliliğine neden olan otlar, belediye ekiplerinin koordineli çalışmasıyla kontrol altına alınıyor. Şehrin dört bir yanındaki yeşil alanlarda yürütülen çalışmalarda, modern ot biçme makineleri kullanılıyor.
Belediye Başkanımız Faruk Demir’in "İlimizdeki bütün parklar temiz ve düzenli bir görüntüye kavuşacak" talimatıyla hız kazanan çalışmalarla, kent genelindeki yeşil alanların estetik görünümünü korumak ve vatandaşlara daha konforlu yaşam alanları sunmak hedefleniyor.
Ardahan Belediyesi Haberleri
- 22-06-202622:56 Belediye Ekipleri'nden Park Ve Bahçelerde Yaz Temizliği
- 20-06-202605:26 Başkan Demir'den Galericilere Kesin Ve Net Çağrı
- 25-05-202611:09 Başkan Demir'in Kurban Bayramı Mesajı
- 25-05-202600:16 Belediye'den Hayvancılığa Büyük Destek: Atatürk Mahallesi'ne Hayvan Geçiş Köprüsü Yapıldı
- 22-05-202600:53 Ardahan'da 19 Mayıs Coşkusu
- 18-05-202617:01 Başkan Demir'den 19 Mayıs Mesajı
- 18-05-202614:36 Vatandaşlarımızın Dikkatine
- 18-05-202612:11 Vatandaşlarımızın Dikkatine
- 15-05-202615:45 Ardahan'da Sanat Rüzgârı: Nuri Vatan Kültür Merkezi Kursiyerlerinden Muhteşem Yılsonu Konseri
- 12-05-202612:46 Başkan Demir'e Ardahan'da Yüksek Güvenoyu Çıktı

