Test

Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kırsal mahallelerde vatandaşların sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna erişimini sağlamak amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda, Turgutlu ilçesine bağlı Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde yeni içme suyu sondaj çalışmalarına başlatıldı.

Özellikle yaz aylarında artan su ihtiyacına kalıcı çözümler üretmek için il genelinde yatırımlarını sürdüren MASKİ Genel Müdürlüğü, iki mahallede gerçekleştirilen sondaj çalışmalarıyla içme suyu kapasitesini artırmayı hedefliyor.

Başkan Dutlulu, “Hiçbir Noktayı Geride Bırakmadan Çalışıyoruz”

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, kent genelinde altyapı yatırımlarını sürdürdüklerini belirterek, “Şehrimizin her ilçesinde, her mahallesinde vatandaşların sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna ulaşması için yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Turgutlu ilçesi Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde yeni içme suyu sondaj çalışmalarına başladık. Manisa’nın hiçbir noktasını geride bırakmadan, suya erişimi güvence altına alacak kalıcı çözümleri hayata geçirmeye ve güçlü altyapı hedefimiz doğrultusunda çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

“Vatandaşların Sıkıntılarını Gideriyoruz”

Manisa Büyükşehir Belediyesi Turgutlu İlçe Koordinatörü Tekin Çakmak, Başkan Besim Dutlulu’nun talimatları doğrultusunda çalışmaların hızla sürdüğünü belirterek, “İki mahallede yaşanan su sıkıntısını gidermek için çalışmalarımızı yürütüyoruz. Kısa süre içinde suya ulaşarak vatandaşların yaşadığı sorunu çözüme kavuşturacağız. Bu süreçte suyun ihtiyaçlar doğrultusunda kontrollü kullanılması da büyük önem taşıyor” dedi.

“En Zor Günlerde Yanımızdalar”

Çepnibektaş Mahalle Muhtarı Hamza Turan, mahallede yaşanan içme suyu yetersizliği nedeniyle Büyükşehir Belediyesi’ne başvurduklarını belirterek, “MASKİ ekipleri yeni sondaj çalışmasını gerçekleştiriyor. Büyükşehir Belediyesi her zaman yanımızda oldu. En sıkıntılı günlerimizde bizimle beraber. Başkan Besim Dutlulu’ya ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” diye konuştu.

“İhtiyacı Yerinde Görüp Harekete Geçtiler”

Yayla Mahalle Muhtarı Ali Yavuz Demirelli, özellikle yaz aylarında artan nüfus nedeniyle içme suyu ihtiyacının karşılanmasında sıkıntılar yaşandığını ifade ederek, “Talebimizi ilettikten sonra ekipler kısa sürede mahallemize gelerek çalışmalara başladı. İhtiyacı yerinde görüp tespit ettiler. Mahallemiz adına Manisa Büyükşehir Belediyesi’ne ve MASKİ’ye teşekkür ediyorum” dedi.

Muhabir: Mustafa Kemal DEMİR

Önceki Haber Manisa'da Çevre Estetiği Ve Toplum Sağlığı İçin Yoğun Mesai
Sonraki Haber Çiftçinin Sulama Endişesi Sona Erdi: Gölet Sezona Yetiştirildi

Yorum Yap