Test

Manisa Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde yürüttüğü yabani ot temizliği çalışmalarıyla hem şehir estetiğini koruyor hem de halk sağlığını tehdit edebilecek zararlı canlıların üremesinin önüne geçiyor.

Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı, daha temiz, düzenli ve estetik bir Manisa hedefiyle yabani ot temizliği çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Bu kapsamda ekipler, Yunusemre ilçesinde geniş çaplı bir temizlik çalışması gerçekleştirdi. Görüntü kirliliğine yol açan otlar tek tek temizlenirken, haşere ve zararlı canlıların oluşumu da engellenmiş oldu.

“Çalışmalarımız Aralıksız Sürecek”

Yürütülen çalışmalar hakkında bilgi veren Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı Yeşil Alanlar Bakım ve Uygulama Müdürü Kerim Karataş, şunları söyledi: “Sorumluluk alanımızda yer alan parklar, yeşil alanlar, yol güzergâhları ve kurumsal alanlarda ot temizliği mesaimizi kesintisiz sürdürüyoruz. Vatandaşlar, her türlü talep ve ihbarlarını 153 Çözüm Merkezi veya sosyal medya hesapları üzerinden bizlere ulaştırabilir. Gelen tüm bildirimler ekiplerce hızla değerlendirilerek yerinde incelenmekte ve gerekli müdahaleler yapılmaktadır.”

Muhabir: Mustafa Kemal DEMİR

Önceki Haber Mabem Yeni Döneme Güçlü Hazırlanıyor
Sonraki Haber Çepnibektaş Ve Yayla Mahallelerinin Su Sorunu İçin Kalıcı Adım

Yorum Yap