Çorum Belediyesi Basketbol Takımından Başkan Aşgın'a Ziyaret
Türkiye Erkekler Bölgesel Basketbol Ligi Final Grubu’nu ikinci sırada tamamlayarak Türkiye Basketbol 2. Ligi’ne yükselen Çorum Belediyesi Spor Kulübü Erkek Basketbol Takımı, Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın’ı makamında ziyaret etti.
Ziyarette antrenör ve sporcular, elde edilen başarı sürecinde verdikleri desteklerden dolayı belediye başkanına teşekkür etti. Final Four etabında kazanılan ikinciliğin ardından takıma verilen “ikincilik şilti” ile sporcuların imzasını taşıyan forma da belediye başkanına takdim edildi.
Belediye başkanı, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Çorum’un spor alanında önemli bir ivme yakaladığını vurguladı. Elde edilen başarının şehir adına gurur verici olduğunu belirten belediye başkanı, yöneticilere ve sporculara teşekkür etti.
Çorum’un spor alanında “altın bir dönem” yaşadığını ifade eden belediye başkanı, “Mutluyuz, gururluyuz. Bundan sonra yeni hedefler koymamız gerekiyor. Hedefimiz 1. Lig. Bu yıl da iddialı bir takımla hedefimize ulaşmak için çalışalım. Şehrimiz buna hazır.” dedi.
Ziyaret, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Çorum Beeldiyesi Haberleri
- 23-06-202615:32 Başkan Aşgın Pirbaba Parkı'nda Vatandaşlarla Buluştu
- 23-06-202615:32 Başkan Aşgın, Şehit Aileleriyle Babalar Günü'nde Bir Araya Geldi
- 09-06-202615:33 Çorum Belediyesinden Çevre Haftası Etkinliği
- 08-06-202616:31 Çorum Belediyesi Basketbol Takımından Başkan Aşgın'a Ziyaret
- 08-06-202611:42 Çorum Belediyesi, Ayçiçeği Ekimi Yaptı
- 08-06-202609:10 Çorum Belediyesi Basketbol Takımı 2. Ligde
- 03-06-202615:23 Çorum Belediyesi Basketbol Takımı Son Virajda
- 03-06-202615:23 Çorum Belediyesi'nden İbadethanelere Temizlik Hizmeti
- 01-06-202610:03 Çorum'da Gastronomi Rüzgârı Esecek, Dünyaca Ünlü Şefler Çorum'a Geliyor
- 01-06-202610:03 Başkan Aşgın'dan Kurban Bayramı Mesajı

