Başkan Ünlüce Muharrem İftarında Vatandaşlarla Aynı Sofrayı Paylaştı
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Cemevi'nde Muharrem orucu tutan vatandaşlarla bir araya geldi. Ünlüce, "Muharrem ayının ülkemize, kentimize ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini diliyorum." dedi.
Başkan Ünlüce, hoşgörü ve dayanışmanın ön plana çıktığı Muharrem ayında Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Cemevi'nde vatandaşların sofrasına ortak oldu.
İftara, Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Başkanı Ufuk Uysal, yönetim kurulu üyeleri ile çok sayıda vatandaş katıldı. Vatandaşlara yemek servisi yapan Başkan Ünlüce, tutulan oruçların ve edilen duaların kabul olmasını diledi.
Birlik ve beraberlik vurgusu yapan Başkan Ünlüce, "Muharrem ayı dolayısıyla Cemevimizde kurduğumuz iftar sofrasında canlarımızla aynı lokmayı paylaştık. Birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının güçlendiği bu anlamlı akşamda, paylaşmanın ve kardeşliğin değerini bir kez daha hissettik. Muharrem ayının ülkemize, kentimize ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini diliyor; tutulan oruçların, yapılan ibadetlerin Hak katında kabul olmasını temenni ediyorum." ifadelerini kullandı.










Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 28-06-202622:32 Kuzey Kuşak Yolu Projesinde Kritik Eşik Aşıldı
- 28-06-202622:32 Başkan Ünlüce'den Esnaf Odaları Birliği Yönetimine Hayırlı Olsun Ziyareti
- 26-06-202617:15 'eskişehir Örnek Bir Kent'
- 26-06-202617:15 Eskişehir'in Geleceğine Büyükşehirden Yarım Asırlık Çevre Yatırımı
- 26-06-202608:20 Başkanlar Mahmudiye'de Buluştu
- 26-06-202608:20 Başkan Ünlüce Muharrem İftarında Vatandaşlarla Aynı Sofrayı Paylaştı
- 26-06-202608:13 'köyümüzde Şenlik Var' Etkinlikleri Coşkuyla Devam Ediyor
- 26-06-202608:13 Sosyal Tesisin İnşaatı Yüzde 90 Tamamlandı
- 26-06-202607:29 Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi'ne Ev Sahipliği Yaptı
- 26-06-202607:24 Esmek Kursiyerlerinin El Emeği Göz Nuru Ürünleri Satışa Çıkıyor

