Test

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi, Mahmudiye Belediyesi'nin ev sahipliğinde düzenlenen "Başkanlar Buluşuyor" programı kapsamında merkez ve kırsal ilçe belediye başkanlarıyla bir araya geldi.

Mahmudiye Göletli Park'ta gerçekleştirilen toplantıya; Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı, CHP Eskişehir Milletvekilleri, CHP Eskişehir İl Başkanı, Odunpazarı Belediye Başkanı, Tepebaşı Belediye Başkanı, Alpu Belediye Başkanı, Beylikova Belediye Başkanı, Çifteler Belediye Başkanı, Seyitgazi Belediye Başkanı, belediye meclis üyeleri ve parti yöneticileri katıldı.

Mahmudiye Belediye Başkanı'nın ev sahipliğinde gerçekleştirilen toplantıda, ilçelerde devam eden çalışmalar, yerel yönetimlerin öncelikleri ve önümüzdeki döneme ilişkin hedefler değerlendirildi.

Toplantının ardından Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı ve beraberindeki heyet, Mahmudiye Göletli Park'ta incelemelerde bulundu. Daha sonra CHP Mahmudiye İlçe Başkanlığı'nı ziyaret eden heyet, partililerle bir araya gelerek görüş alışverişinde bulundu.

Program kapsamında Mahmudiye Kapalı Pazarı ve ilçe esnafı da ziyaret edildi. Vatandaşlarla sohbet eden belediye başkanları, talepleri ve önerileri dinleyerek yerinde değerlendirmelerde bulundu.

Günün son bölümünde ise Mahmudiye'de görev yapan mahalle muhtarlarıyla bir toplantı gerçekleştirildi. Muhtarların görüş, öneri ve taleplerini dinleyen Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı ve diğer belediye başkanları, yerel yönetim anlayışında iş birliğinin önemine dikkat çekti.

Başkan, toplantının ardından yaptığı değerlendirmede, "Başkanlar Toplantımızı bu kez Mahmudiye'de gerçekleştirerek hem ilçedeki çalışmaları yerinde inceleme fırsatı bulduk hem de önümüzdeki döneme ilişkin hedeflerimizi değerlendirdik. Vatandaşların ve muhtarların görüşlerini dinleyerek yol haritamızı birlikte şekillendirmeye devam ediyoruz." dedi.

Muhabir: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber 'köyümüzde Şenlik Var' Etkinlikleri Coşkuyla Devam Ediyor
Sonraki Haber Başkan Ünlüce Muharrem İftarında Vatandaşlarla Aynı Sofrayı Paylaştı

Yorum Yap