Belediye Karayolları Güzergahında Yer Alan 2 Bulvarda Çalışma Başlattı
Belediye Karayolları Güzergahında Yer Alan 2 Bulvarda Çalışma Başlatıldı
Kent genelinde, Karayolları güzergâhında yer alan Demokrasi Bulvarı ve TPAO Bulvarı’nda bulunan kaldırımların bakım, onarım ve yenileme çalışmalarına başlandı.
Kentte en yoğun kullanılan karayolları güzergahında yer alan Demokrasi Bulvarı ve TPAO Bulvarı’nda kapsamlı kaldırım yenileme çalışmalarına başlandığı açıklandı. Vali ve Belediye Başkan Vekili Ekrem Canalp’in talimatları doğrultusunda yürütülen çalışmalarla hem yaya güvenliğinin artırılması hem de kent estetiğinin güçlendirilmesi hedefleniyor.
Özellikle Dünya Hastanesi çevresindeki kaldırımlarda yaşanan deformasyonlar ve vatandaşlardan gelen talepler üzerine ekipler harekete geçti. Kullanım ömrünü tamamlayan kaldırımlar sökülerek modern ve dayanıklı malzemelerle yeniden inşa ediliyor.
Belediye Fen İşleri Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışma kapsamında yaklaşık 10 bin metrekare kaldırımın yenilenmesi planlanırken, bunun yaklaşık 8.000 metrekarelik kısmını TPAO Bulvarı üzerindeki kaldırım düzenlemelerinin oluşturacağı belirtildi. Çalışmalar tamamlandığında bulvarlar daha güvenli, düzenli ve modern bir görünüme kavuşacak.
Yeni projede, kaldırımların en büyük sorunlarından biri olan araç parklarının önüne geçilmesi için özel düzenlemeler yapılacak. Giriş noktalarında uygulanacak dikey bordür sistemi sayesinde araçların kaldırım üzerine çıkması engellenecek. Böylece hem yayaların kullanım alanları korunacak hem de yeni yapılan imalatların zarar görmesinin önüne geçilecek.
Çalışmalar sırasında orta refüjlerde bulunan ağaçlar da özel koruma altına alınacak. Ağaç dipleri bordürlerle çevrelenerek hem kök sistemlerinin zarar görmesi engellenecek hem de bu alanların araç park yeri olarak kullanılmasının önüne geçilecek. Böylece kentin yeşil dokusu korunurken çevre düzeni de daha estetik bir görünüme kavuşacak.
Batman Belediyesi, yapılan çalışma esnasında sürücülerden kaldırım çevresinde araçlarını park etmemesini isteyerek vatandaşlardan duyarlılık göstermelerini istedi.
Çamlıtepe Mahallesi Muhtarı Vedat Çelik, semtlerine yapılan hizmetlerden dolayı Vali ve Belediye Başkan Vekili Ekrem Canalp’e şükranlarını ileterek, mahalle sakinleri adına memnuniyetini dile getirdi. Çelik, çalışmalarda görev alan Fen İşleri Müdürü ve fen işleri personeline de özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.



Batman Belediyesi Haberleri
- 27-06-202619:06 Yeni Kent Mezarlığı'nda Yeşil Doku Güçleniyor
- 27-06-202619:06 Gültepe Su Parkı'nda Vinçli Konteynerler Dezenfekte Edildi
- 27-06-202610:29 Asfalt Çalışmaları Birçok Noktada Devam Ediyor
- 27-06-202610:29 Sürücülerin Dikkatine
- 26-06-202611:01 Batman'da Ulaşımın Yeni Beyni Devrede
- 26-06-202608:04 Mahallelerde Temizlik Seferberliği Sürüyor
- 26-06-202608:04 Belediye Karayolları Güzergahında Yer Alan 2 Bulvarda Çalışma Başlattı
- 26-06-202607:59 Bir Zamanlar Atıl Durumda Kalan Bu Alan…
- 26-06-202607:59 Batman Belediyesi Hizmet Kalitesini Iso Standartlarına Taşıyor
- 26-06-202607:18 Batman Çayı'nda Akıntıya Kapılan Genç Son Anda Kurtarıldı

