Test

Gültepe Su Parkı'nda Vinçli Konteynerler Dezenfekte Edildi

Batman Belediyesi, yaz mevsiminde artan sıcaklıklarla birlikte oluşabilecek kötü koku ve çevre kirliliğinin önüne geçmek amacıyla Gültepe Su Parkı'nda hijyen çalışması gerçekleştirdi.

Özellikle kavun, karpuz gibi sulu meyvelerin kabukları, gelişi güzel bırakılan gıda atıkları ve çöp poşetleri içerisine konulmadan konteynerlere atılan çöpler, sıcak havalarda kısa sürede kötü kokuya ve bakteri oluşumuna neden olabiliyor.

Bu nedenle kent genelinde bulunan vinçli çöp konteynerleri basınçlı dezenfektanlı suyla yıkanarak dezenfekte ediliyor.

Çöp sızıntılarının ve organik atıkların oluşturabileceği olumsuzlukların önüne geçmek amacıyla konteynerlerin iç ve dış yüzeyleri detaylı şekilde temizlenirken, vatandaşların daha temiz, sağlıklı ve hijyenik bir ortamda vakit geçirebilmesi hedeflendi.

Batman Belediyesi, vatandaşlardan çöplerini çöp poşetleri içerisinde konteynerlere bırakmalarını ve çevre temizliği konusunda daha duyarlı davranmalarını istedi.

Yaz boyunca kent genelindeki çöp konteynerlerinin yıkanması ve dezenfekte edilmesine yönelik çalışmaların periyodik olarak sürdürüleceği belirtildi.

Muhabir: Nejdet Işık

Önceki Haber Asfalt Çalışmaları Birçok Noktada Devam Ediyor
Sonraki Haber Yeni Kent Mezarlığı'nda Yeşil Doku Güçleniyor

Yorum Yap