Büyükşehir'in Tüm Tesislerinde Sadece Kartla Ödeme Dönemi Başlıyor
Büyükşehir Belediyesi iştiraki olan BELPAŞ'ın tüm tesis ve restoranlarında 1 Temmuz tarihinden sadece kartlı ödeme dönemine geçilecek ve nakit ödeme sistemi sona erecek.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada, “Şehrimizin dört bir yanında binlerce vatandaşa hizmet verdiğimiz restoran ve tesislerde artık hızlı, pratik ve temassız ödeme dönemine giriyoruz. 1 Temmuz itibarıyla Ormanpark, Aziz Duran Parkı, Millet Kıraathanesi, Uçak Kıraathanesi, Vagon Park, Elegant Restoran, Kampüs Mutfak, Kampüs Öğrenci Lokantası, Karaman Park, Yenikent Park ve Karasu Acarlar Longozu tesislerinde nakit dönemi sona erecektir. Tüm vatandaşlara en kaliteli hizmeti sunmak için sistemimizi her geçen gün yeniliyoruz. Bizi tercih eden tüm hemşehriye keyifli vakitler dileriz.”
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 26-06-202623:25 'sayın Cumhurbaşkanımızı Huzur Bulduğu Şehrimizde En İyi Şekilde Ağırlayacağız'
- 26-06-202617:16 Manevi Farkındalık Atölyeleri Kursiyerleri Belgelerini Aldılar
- 26-06-202614:47 Yusuf Alemdar Miniklerin Karne Heyecanına Ortak Oldu: 'geleceğin Güçlü Türkiye'si İçin En Büyük Hazinemizsiniz'
- 26-06-202613:34 Şehrin 6'ncı Sgm'si Karapürçek'te Kapılarını Açmaya Hazırlanıyor
- 26-06-202613:33 55 Okuldan 3 Bin Öğrenci Sgm Atölyelerinde Buluştu
- 26-06-202608:21 'sakarya'nın Su Güvencesi Olacak Tarihi Yatırım Hayırlı Olsun'
- 26-06-202608:21 Büyükşehir'in Tüm Tesislerinde Sadece Kartla Ödeme Dönemi Başlıyor
- 26-06-202608:06 Kavşaklarda Elektrik Kesintisine Son: Büyükşehir'den Güneş Enerjili Çözüm
- 26-06-202608:06 90'lar Pop Konseri Millet Bahçesi'nde Nostalji Rüzgârı Estirdi
- 26-06-202607:30 Büyükşehir Bu Hamleyle Erenler'in Ulaşım Yükünü Hafifletecek

