Test
Büyükşehir Belediye Başkanı, Adapazarı Şehit Ahmet Akyol İlkokulu’nda karnelerini alıp tatile çıkan miniklerin heyecanına ortak oldu. Renkli dönem sonu töreninde öğrencilerin sevincini paylaşan belediye başkanı, geleceğin umudu olan çocukların ve gençlerin attıkları her adımda yanlarında olacaklarını söyledi.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi, 2025-2026 eğitim öğretim döneminin son gününde Adapazarı Şehit Ahmet Akyol İlkokulu’nda düzenlenen karne törenine katıldı.

Karne alan çocukların heyecanına ortak olan, başarılarından dolayı hediyeler takdim eden belediye başkanı, okul önünde gerçekleştirilen halk oyunları gösterisi ve piyano dinletisine alkışla eşlik etti.

Yoğun katılım
Programa ayrıca Sakarya Valisi, AK Parti Sakarya Milletvekili, Adapazarı Belediye Başkanı, İl Milli Eğitim Müdürü, Adapazarı Kaymakamı, Sakarya Muhtarlar Federasyonu Başkanı, il milli eğitim müdür yardımcıları, öğretmenler, öğrenciler, veliler ve basın mensupları yer aldı.

Sınıflarda aynı anda gerçekleştirilen karne dağıtım programlarına katılan belediye başkanı, protokol üyeleriyle birlikte çocuklara karnelerini takdim etti.

“Her adımda yanınızda olmayı sürdüreceğiz”
Belediye başkanı, “Bugün öğrencilerimiz, bir eğitim yılını emeklerinin ve azimlerinin karşılığını alarak tamamlıyor. Her biriniz, geleceğin güçlü Türkiye'sini şekillendirecek en büyük umudumuz ve en değerli hazinemizsiniz. Bizler de hedeflerinize ulaşmanız, kendinizi en iyi şekilde geliştirmeniz ve yarınlara güvenle hazırlanmanız için her zaman yanınızda olmaya devam edeceğiz. Bu anlamlı günde tüm öğrencilerimizi gönülden kutluyor, onları büyük bir fedakârlıkla yetiştiren kıymetli öğretmenlerimize teşekkür ediyor, herkese sağlıklı, huzurlu ve verimli bir tatil diliyorum” dedi.

“Yürekten tebrik ediyorum”
Öğrencilerin dinlenme, yeni deneyimler kazanma ve güzel anılar biriktirme zamanlarının geldiklerini belirten Sakarya Milletvekili, “2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm evlatlarımızı, onların her zaman yanında olan kıymetli ailelerini ve büyük bir özveriyle emek veren fedakâr öğretmenlerimizi yürekten tebrik ediyorum” diye konuştu.

“Gönülden tebrik ediyorum”
Öğrencilere iyi tatiller dileyen Vali, “Bir eğitim-öğretim yılının ilk dönemini tamamlayan tüm öğrencilerimizi gönülden tebrik ediyorum. Dönem boyunca gösterdiğiniz azim, çaba ve disiplinin bugün karne sevinciyle taçlanması hepimiz için büyük bir gurur kaynağı. Sevgili öğrenciler, tatilinizi bol bol dinlenerek, sevdiklerinizle güzel vakit geçirerek ve kendinize yeni şeyler katacak kitaplarla buluşarak değerlendirmenizi diliyorum” ifadelerini kullandı.

Program protokol üyeleri, öğrenciler ve öğretmenleriyle birlikte çekilen toplu fotoğraf ile son buldu.

Muhabir: Dursun BÖLÜK

Önceki Haber Şehrin 6'ncı Sgm'si Karapürçek'te Kapılarını Açmaya Hazırlanıyor
Sonraki Haber Manevi Farkındalık Atölyeleri Kursiyerleri Belgelerini Aldılar

Yorum Yap