Test

Kaymakam İçin Veda Programı Düzenlendi

19 Haziran 2026, 13:00

Görev süresinin sona ermesi dolayısıyla Kaymakam Sayın Engin ATİLLA için veda programı düzenlendi.

Programa belediye başkanı Sayın Doğan MUTLU, kurum amirleri, protokol üyeleri, muhtarlar ve davetliler katılım sağladı.

Program kapsamında ilçede tamamlanan ve devam eden projeler hakkında değerlendirmelerde bulunularak, yürütülen çalışmalar ve geleceğe yönelik hedefler üzerine istişarelerde bulunuldu.

İlçeye vermiş olduğu hizmetlerden dolayı Kaymakam Sayın Engin ATİLLA’ya teşekkür ediliyor, bundan sonraki görev hayatında başarılar diliyoruz.

Muhabir: ZAFER ARSLAN

Sonraki Haber Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Ebediyete İntikalinin 87. Yıl Dönümü

Yorum Yap